28 Mayıs 2020 Perşembe

KENDİMLE YÜZLEŞME :)




Kim söylüyor yaşlandığımı hadi canım hala 20 yaşında gibi hissediyorum kendimi :) Hangi ara 42 yaşına geldim onuda anlamış değilim ya..

Zamanın hızla geçiyor olma gerçeğini değiştiremeyeceğime göre cildime biraz bakmaya karar verdim :) 

Çok mu geç kaldım bilmem ama bir ürün siparişi verdim gelişmeleri ve deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Göz altlarımdaki kararmaların makyajdan sonra cildimi güzelce temizlemiyor olduğumdan kaynaklı olduğunu sanıyordum.Güzelce makyajımı temizledim ve kararmalarla yüzleştim : )

Ayrıca kızımın ''Evet anne sanki göz altlarında biraz kararmalar oluşmaya başladı'' Hadi canım ordan ne kararması bence ben makyajı güzel temizleyememişimdir. Diyesim geldi ama sustum :)

Ayyy bu arada kilo kontrolü olayı çok kötü gidiyor hatta dün eski eteğimin içine sığmadığım için gidip yeni bir etek almak zorunda kaldım :(

Toparlayabilecekmiyim bilmiyorum 

Ama her zamanki gibi hiç bir zaman hiç bir konuda umitsiz olmamak gerektiğini çok iyi biliyorum.

Şartlar ne olursa olsun her zaman hedefe odaklanırsak başaracağımıza inanıyorum 

Bu arada Makyajını kızım kendi yaptı ''Anne senin acilen far paleti alman lazım her renk yok'' diyordu evet bana acilen far paleti lazımmış hemde koyu renkleri olan bir palet :) 

Sevgilerimle

14 yorum:

  1. Geçen sene yaptığım en güzel şey kilo verip spora başlamam oldu. Herkes gençleştiğimi söylüyor. Valla bana da öyle geliyor, zira enerjim daha yüksek ağrılarım daha az. Yüz bakımı için kullandığım tek şey Madecassol merhem :) Mis gibi de ıtır kokuyor.

    Kızının makyajına bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ediyorum seni maalesef kilo insanı olduğundan daha olgun gösteriyor.

      ben karantina sürecinde iyice dağıttım :) Evde bir sağa devril bir sola devril :) Pazartesi iş başı yapacağım o zaman daha düzenli oluyor yeme içme işleri :)

      madecassol merhemi bende duydum aslında aldığım şeyi deneyim işe yaramazsa onu denerim :)

      beğendiğine sevindim canım :)

      Sil
  2. hehe pek tatlı anlatmışsın her şeyi, bu arada tic toc nefis bu kez, şeye benzemiş bak, the crow filmine :)

    YanıtlaSil
  3. aaa gerçekten sen söyleyince filme baktım benziyor :)

    YanıtlaSil
  4. yenice korku filmlerinden hayaletli ev (haunter) güzel izlersin belki yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerin için çok teşekkür ederim izleyeceğim :)

      Sil
  5. Bende kendimi 20 yaşında hissediyorum ama 44 olmuşum :) Her yaş güzel bence yaş ilerledikçe kilo vermek dahada zorlaşıyor.

    YanıtlaSil
  6. Insan hissettiği yaştadır.
    :)
    Bende du bakayım, 37 olmuşum iki çocuklu.
    Sorsan ergen kafası 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim sağlık sıhhat güzel ömür versin inşallah.

      Allah'tan hissettiğimiz yaştayız yoksa vay halimize :)

      Sil
  7. Göz altı sorunlarımı uyku düzenime dikkat etmeyerek kendi elimle yaptım.Kilo kontrolü ise bu yaşlarda gerçekten zormuş.İyice yerleşmeden kurtulmak lazım fazlalıklardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç uyumakla çok da alakalı değil inan birazda genetik de olabilir ki ben tavuk gibi erkenden uyuyan biriyim göz altlarımın mükemmel olması lazım :) Kurtulacağım inşallah da inan nasıl olacak bende bilmiyorum :)

      Sil
  8. Videoda en fazla 30 gösteriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. : ) Teşekkür ederim :) Ah nerdeeee Geçti mi bir daha gelmiyor yıllar :)

      Sil