5 Mayıs 2016 Perşembe

Far Bazı Gerçekten Gerekli mi ?




      Günlük yaşantımda göz makyajı benim için önemli, sadece göz makyajı uygulayıp bir ruj sürüp işe gitmek bile bazı günlerde enerjimi tazeleyebiliyor.

Haliyle de yaptığım göz makyajı gözümde uzun süre kalsın ve renkler far paletinde nasıl canlı duruyorsa gözümde de aynı mükemmellikte dursun, benimle göz göze gelen insan ışıltıyı ve o yansımaları alsın istiyorum.

Onun için de THE BALM PUT A LID ON IT Far bazı kullanıyorum.

Yani makyaj yaptığımda kötü sürprizlerle karşılaşmıyorum. Özellikle benim gibi yağlı göz kapaklarına sahip olan birinde bu ürün etkiliyse yağlı olmayan ciltlerde ürünün performansını düşünemiyorum bile.

İtiraf etmek gerekirse ‘’amaan far bazına da ne gerek var’’ makyaj için çok gerekli bir şey değil diye düşünürdüm.

Ama bu ürünü alınca geçmişte kullandığım farların hakkını veremediğimi anladım. Far sürdüğümde topaklanırdı birkaç saat sonra dağılırdı ve tabiiki rengi ilk sürdüğüm andaki gibi asla kalmazdı. Ama şimdi öyle değil kullandığım farın rengi daha belirgin ve daha canlı duruyor oysa her zaman kullandığım far paleti sadece değişen far kullanmadan önce artık THE BALM PUT A LID ON IT Far bazı kullanıyorum.

Oldukça bereketli bir ürün çok az bir miktar uyguluyorsunuz ve gün boyu keyfini çıkarıyorsunuz. Artık göz kalemim ya da farım dağıldı mı diye sürekli aynaya bakmaya son :)

Bence bu ürüne bir şans verin  hazır şuan 4-8 Mayıs kampanya kataloğunda indirime girmişken bu fırsatı kaçırmayın.

İndirimli Ürünleri Görmek İçin Lütfen Linke Tıklayın



Yaşam enerjiniz hiç bitmesin ve hayatınızdaki karşılaştığınız tüm renkler her daim canlı kalsın hiç solmasın.

SEVGİLERİMLE





19 yorum:

  1. Malesef sandığınız gibi değil, benim göz kapaklarım çok kuru, the balm far bazı karıştırmayı zorlaştırabiliyor. Renkler çok net olsa da zor yanları da yok değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sende kendi cilt tipine uygun bir far bazı bulabilirsin canım :)

      Sevgilerimle

      Sil
  2. En sevdiğim the balm ürünlerden biri güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Poine Pa :) cildine uygun bir ürünse ve severek kullanıyorsan ne kadar güzel :)

      Sil
  3. Hahahah o kadar cahilim ki böyle bir şey olduğundan bile haberim yoktu. Benim en çok makyaj yapmış halim far ve rimel sürmek demek oluyor. Onu da o kadar ender yapıyorum ki. Aklıma gelirse alayım bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah cancazım :)
      Belki enteresan bir yorum olacak ama güne başlarken eğer makyaj yaparsam kendimi daha pozitif hissediyorum :)Gençliğimde ne çok severdim makyajı aldığım maaş kozmetiğe giderdi :)(olsun şimdi de gencim dimi 39 yaş ohh mis mis ühü ühü :) :) şimdi göz makyajı ve ruj ile yetiniyorum :)

      Sil
  4. Merhaba bende sizi izlemeye aldım.bende abartı makyaj yapmam ama göz farsiz dısarı cıkmam.ruj kullanmam 😊 önerinizi dikkate alacagım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin Mehtap :) Aklının bir köşesinde olsun far bazı almak istediğinde tercih yapabilme şansın olur sevgilerimle :)

      Sil
  5. Genel de beğenilen bir ürün bildiğim kadarıyla. Daha önce makyaj bazları ile ilgilenmemiştim ama bunu not aldım kenara.. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bir çok yerde deneyip beğenenlerin yazılarını okuyup merak etiğimden almıştım ve memnun kaldım.
      Rice ederim sevgilerimle :)

      Sil
  6. Ne güzelmiş katalog çok heveslendiriyor :)
    İtiraf edeyim 'gerekli değil' demeni istiyordum ki rahat rahat makyaj yapamayabileyim ;D
    Ama özellikleri cezbetti... Benim gibi yağlı ciltler için özellikle.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşsun Dağınık Anne :)
      Kataloğdaki ürünler beni al beni al diye bağırıyor :)indirim zamanları sadece ihtiyacım olan ürünleri alıyorum :) Allah'tan evim fazla eşyayı kaldıracak kadar büyük değil :) yoksa düşünemiyorum bile :)

      Sil
  7. Birçok yerde methini duyduğum bi ürün artık benim de denemem farz oldu.
    Takipteyim, bende beklerim. Tebessümle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. pikii faydalı bilgi olduuuu :)

    YanıtlaSil
  9. yarın son gün bi koşu gideyim ben :)

    YanıtlaSil
  10. Artık bunu çok sık duyuyorum kesinlikle alacağım bi tane hatta şimdi kozmetik indirimleri varken kaçırmam tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. The Balm'ın ürünleri genelde beğeniliyor ama ben daha denemedim. Deneyeceğim aklımda bulunsun :))

    YanıtlaSil
  12. Herkese hitap etmese de genel anlamda far bazı kullanmak avantajlı sayılır. Yalnız cilt tipinize uygun ve kullanacağınız farların rengine fazla müdahale etmeyen bazları seçmemiz gerekiyor. Ben mesela MAC Paintpot'ları çok severim, hem krem far olarak kullanabiliyorum hemde baz olarak cilt tonuma uygun renkte göz makyajı için zemin oluşturuyor.
    The Balm ürünleri ile pek samimi değilim ama denemek istiyorum.

    İncelemeniz için teşekkürler,

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  13. Far bazi yuzyilin mucizesi bence benimde yagli goz kapaklarim😊👍

    YanıtlaSil