3 Haziran 2020 Çarşamba

KAHVE EŞLİĞİNDE MİNİK BİR SOHBET

                                                                 Resim bayramdan kalınca böyle bol çikolatalı ve şekerli oldu :) 

Günaydın 

Gününüz güzel ve bereketli olsun inşallah.

Zaman ilerledikçe insanın merakı ve ilgi alanları da değişebiliyor. Araç yada arabalara karşı zerre kadar merakı olmayan ben artık ehliyet almak istiyorum.
Şuan araştırma aşamasındayım. 

Bir kaç merkezle görüştüm cebime hitap eden bir yer bulursam gideceğim :) 
Daha önce hiç araç şöför koltuğuna meraktan bile oturmamış biriyim şuan kendime şaşırıyorum.İsteğim hevesim geçmeden yazılsaydım iyiydi :) 

Ehliyet alırsam otomatik mi alayım manuel mi alayım ?

Manuel alırsam hem otomatik vites araç kullanabileceğim hemde manuel , ama otomatik alırsam sadece otomatik vites araç kullanabileceğim. Gerçi şuan sahip olduğumuz araç zaten otomatik vites manuel almak için uğraşmaya değer mi? 

Ne çok  soru sordum dimi.  Fikirlerinizi bekliyorum.

Kafam karışık :) 

8 yorum:

  1. Otomatik vites büyük kolaylık manuel araç kullanan biri olarak benim terchimde otomatik

    YanıtlaSil
  2. Ben olsam madem uğraşıyorum manuel alayım derdim. Hep çok sevmişimdir vites değiştirmeyi :D Ama araba kullanmayı hiç sevmem, o başka :D Yine de ehliyet olsun, insan öğrenmeli.

    YanıtlaSil
  3. Ehliyet o şekilde değişti mi...
    Hiç haberim yok:)))
    Bende sözde meraklıyımdır ama hiç harekete geçmedim.
    Hayırlısı olsun. Kazasız belasız Inşaallah

    YanıtlaSil
  4. bence manuel al ileride hayatın ne getireceğini bilemezsin çünkü.

    YanıtlaSil
  5. selam:):) kahveniz çok güzel elinize sağlık..Otomatik vites alın derim ben hiç uğraşmayın :):)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Artık ehliyetlere "sadece otomatik vites araba kullanabilir" diye mi yazıyorlar?
    Araba kullanımı açısından otomatik mi manuel mi diye soruyorsan, seyahatlerin şehir içi ağırlıklıysa otomatik derim.

    YanıtlaSil
  7. foti ne güzeel. bim deki vince ler de miiii çok severiim yoksa a101 miydi hımmm :) ehliyet hiç düşünmeden manuel al tabisideee :) manuel kullanmak çok keyifli. otomatik de nasıl olsa kullanabilirsin zateen :)

    YanıtlaSil
  8. İnsanoğlu garip işte. Daha önce hiç istemediğimiz bir şeye heves edebiliyoruz :)

    YanıtlaSil