26 Mayıs 2020 Salı

GÜZEL BİR GÜNE YENİ BİR BAŞLANĞIÇ



       Merhabalar uzunca bir süre ara verdim geçen zaman çok koşturmacalı , bir o kadar da yoğun geçti benim için ama şükürler olsun ki burdayım.

      2020 güzelliklerle gelsin demiştim ama sanırım o dileğim de tutmadı sevdiklerimizden ayrı günler geçiriyoruz .Nefes almanın ne büyük bir nimet olduğunu anladım,sevdiklerime sıkı sıkı sarılmanın özlemini yaşıyorum tamam sağlığın öneminin farkındaydım ama sevdiklerime zarar vermeyim diye kendimi bu kadar korumaya çalıştığımı hatırlamıyorum bile dilerim ülkemizin ve tüm dünyanın üzerindeki corona bir an önce kalksın ve normal sürece dönelim.


Aslına bakarsak evde oturduğum süreçte evime aileme ayırdığım zaman daha da bir kıymetli gelmeye başladı çalıştığım için evime olan özlemimin ne kadar da yoğun olduğunu anladım ve bol bol iş yaptım :) o bile keyifli gelmeye başladı. Sürekli bir şeylerin koşturması olmadan sadece eve odaklanabilmek harikaymış. Emekli olunca evde ne yapılır ki diye düşünürdüm evde zaman geçirmek kadar keyifli bir şey olmadığını anladım :) Sanırım artık daha bir sıklıkla hesaplamaya başlayacağım emeklilik günlerimi.

Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum ve buraya iki tane melek bırakıyorum :) 









12 yorum:

  1. Hoşgeldin 😊 Meleklerine de selamlar sevgiler olsun 😊 sevgiler canım benim 😊🌸 ve gönülden Amin 🙏 inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) Benden de kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  2. oleeey oleeey :) evde keyifli olman iyimiş oh oh :) melekler tic toc pek şekerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve hasret kaldığım için kısa çalışma baya çok iyi geldi:) işleri güçleri tiktok bizimkilerin :)

      Sil
  3. İşte bu evde geçen günler, kimileri için de emeklilik günlerinin provası oldu :) "Her musibette hayır vardır." derler, doğru tabii :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emekli olunca kurstan kursa dolaşırım diyordum,hayal edipte zaman ayıramadığım aktiviteleri yaparım diyordum :) galiba evden bile çıkmayacağım :) zaman neyi gösterir bilmiyorum ama şimdilik herşey mükemmel :)

      Sil
  4. Bence kendi adima cocuklara daha cok zaman ayirabildim..Mesela derslerinde butunlestik...
    Oynadik ,,birlik ve beraberlik onemini daha cok hissetiler...
    Sevgiler hos geldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten evde kalmanın en güzel yanı onlar :) derslerine yardım etmek bana ihtiyaç duyduklarında hemen yanı başlarında olmak güzel bir duygu :) hoşbuldum :)

      Sil
  5. bekliyoruz yeni yazılarını :))9

    YanıtlaSil