25 Mayıs 2017 Perşembe

Hayatı gülen gözlerle karşılamak

Sabah uyandığımda sinirli yada hırçın değilimdir.Güne uyanmanın enerjisini her daim taşırım yüreğimde.
Bu konuda kendimi çok şanslı hissediyorum Allah'a şükürler olsun.
Hatta bugün kendimi o kadar aşmışım ki  :) Sabah'ın altısında bir yandan şarkı söylüyordum bir yandan da işe gitmek için hazırlanma telaşındaydım.
Galiba bedenim yaşlansa da içimdeki çocuk hiç büyümüyor.
Yaşanan her olumsuzluğa inat mutlu olmasını becerebiliyor olması da ayrı bir mucize :) Bir şeyler üretmeye çalışmak beni mutlu ediyor.
Kendimi bildim bileli Tuhafiye dükkanlarını severim ve fırsat buldukça da uğramaya çalışırım.
Gezerken gördüğüm ürünlerden neler oluşturabilirim neler yapabilirim diye düşünürüm.
Dün dükkanın birinin önünden geçerken bu minik çiçekleri gördüm ve kızıma taç yapabilirim diye düşündüm hatta düşünmekle kalmadım hemen malzemeleri alıp çıktım.
Ve ortaya çıkan sonuç :)
 İlk denemem  mutlaka hatalar ve kusurlar vardır.
Önemli olan kızımın beğenmesi ve benim bu işle meşgul olurken keyifli zaman geçirmem.
Hayatımızda her daim severek meşgul olduğumuz hobiler ve ruhumuzu dinlendiren kişiler olsun inşallah 

Sevgilerimle

















11 yorum:

  1. Cok güzel olmus :) bende severim birsyler üretmeyi :) her zaman gül insallah 💕😄

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yapmışsın, güle güle kullansın kızın :) Görüp, hemen harekete geçmene özendim, hayat beklemek için çok kısa, yüreğimizdekileri ertelemeden, tembellik yapmadan umutsuzluğa kapılmadan hemen yapalım hep böyle :)

    YanıtlaSil
  3. yataktan kalkmak için inatla 9 buçuğu bekleyen bir insan olarak size hayran kaldım :) ayrıca emeğinize sağlık çok tatlış olmuş hepsi

    YanıtlaSil
  4. Dün ben de instagramda hobilerinz olsun demiştim.Bu yazı da iyi denk geldi :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Tam bahara yakisir renkler. Sahane olmus ellerine saglik. Kizin begenmisse tamamdir.:))

    YanıtlaSil
  6. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  8. Enerjinizi çok sevdim ellerinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  9. Her zaman gülümseyin inşaallah

    YanıtlaSil