31 Mart 2016 Perşembe

Herbalife Bir Öğün Lezzet Projesi (Fikri Mühim)

Fikri Mühim sitesinin düzenlemiş olduğu Herbalife Bir Öğün Lezzet Projesi sayesinde Besleyici Shake Karışımı ile tanıştım.  FİKRİ MÜHİM







Ürünü deneyimlemek için sabırsızlanıyorum.

Malum paylaştığım tartı görselinden sonra kilolarımla aramın pek de iyi olmadığı ortada  :)

Kalorisi sınırlanmış bir diyetle diğer gıdalar ve yapılan egzersizle birlikte kullanılması amaçlanan Formül 1 Shake ile nasıl bir sonuç alacağım gerçekten merak ediyorum.


Sizde merak ediyorsanız izlemede kalın :) 




Teşekkürler  https://www.fikrimuhim.com/ 


Herbalife,herhangi bir kilo kontrol proğramına başlamadan önce doktora danışmanızı tavsiye eder.
Sağlıklı bir kilo kontrol proğramı ;ortalama kalori alımı ,dengeli beslenme ve düzenli fiziksel aktiviteden oluşmalıdır.










2 yorum:

  1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler,Blogunuz hayırlı olsun bol kazançlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kullanan arkadaşlarım var ben kullanmadım, oldukça kilo verdiklerini söylediler. Artıları ve eksileri nelerdir bilmiyorum tabi ki. Sizin de kilo verme maceranız olumlu sonuçlanır umarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil