5 Nisan 2016 Salı

SONUCU MERAK EDENLER LÜTFEN BURAYA :)

Gününüz hayırlı ve bereketli olsun inşallah.

Geçen Hafta Fikri mühim sitesinin düzenlemiş olduğu kampanya kapsamında  herbalife öğün yerine geçen besleyici shake karışımını deneyenler arasında bende vardım.
Kilolarımdan şikayetçi olduğum dönemde benim için iyi bir fırsat oldu diyebilirim.

Fikri Mühim ile tanışmak isteyenler linke tıklayabilir  fikrimuhim

Görselleri 7 senedir severek kullandığım emektar cep telefonumdan çekiyorum ve haliyle sabahın altısında da resim çekmeye çalışınca ancak bu kadar net bir görüntü yakalayabildim.
lütfen kusura bakmayın

Geçen haftaki kilo sonucum 



 Baskül görsellerinden de anlaşıldığı gibi kilo verme mücadelem olumlu başladı gibi duruyor.
İşin en güzel tarafı yemek görünce kendimi kontrol etmeye başladım
Sabah kahvaltısında bir dilim ekmek eşliğinde salatalık, domates. yeşillik, yumurta aklıma gelen kahvaltılıkların hepsini tüketiyorum.

Sonrasında bir bardak süte 2 yemek kaşığı herbalife öğün yerine geçen besleyici shake karışımından ekliyorum  öğle yemeği ve akşam yemeği vakti ğeldiğinde yemek yerine bu karışımı tüketiyorum .
Ara öğünlerde içim kıyılacak gibi olduğunda yoğurt veya meyve tükettim ama çok fazla açlık hissetmediğim için bu nadir oldu.

Bol su içiyorum

İtiraf ediyorum ki ürünün bu kadar etkili olabileceğini düşünmemiştim.

fikrimuhim ve herbalife teşekkürler.

Fikri mühim der ki....

Protein ve temel  besinlerin  birleşiminden  oluşan,  aralarında   vitaminleri  ve   vitamininin  bulunduğu 22 vitamin ve kalsiyum, demir,mineral içeren Herbalife Formül 1 Shake; vanilya aromalı lezzetiyle farklı bir öğün alternatifi sunuyor. 
Herbalife Formül 1 Shake, formda kalmak isteyenlere hazırlaması kolay ve pratik bir çözüm sunuyor. Bir porsiyonu ortalama 216kalori olan Herbalife Formül 1 Shake’i hazırlamak için 250 ml yarım yağlı süte 2 kaşık (26 gr) toz Formül 1’i karıştırmak yeterli.Kalorisi sınırlanmış bir diyette diğer gıdalar ve yapılan egzersizle birlikte kullanılması amaçlanan Formül 1 Shake’i, damak zevkinize uygun farklı meyveler katarak da zenginleştirebilirsiniz. 

Özellikle altını çizerek belirteyim ki 


Herbalife herhangi bir kilo kontrol proğramına başlamadan önce doktora danışmanızı tavsiye eder.

3 yorum:

  1. Bir haftada 2 kg vermissin, superrr, tabi buyuk ihtimalle su kaybidir o. Kilolar bundan sonra baslayacak. O yuzden daha az vereceksin, bozma moralini. Ama bugun 8; gun ve hala goremedik tartiyi. Bak parmak geliyor, ona gore:))

    YanıtlaSil
  2. Allah'ım ben ne yaptım böyle sen git kocaman tartı resmini koy bloga :) kaçışım kurtuluşum yok ekleyeceğim o tartıyı :)

    YanıtlaSil
  3. :) nasıl gidiyor.. spor var mı bu arada?

    YanıtlaSil