10 Mayıs 2016 Salı

Dawn Sendromlu Meleğime

Eğer bir gün olurda tökezlerse ayakların bu karmaşık yolda,
Tut ellerimden; gökyüzüne çıkan merdivenleri birlikte tırmanalım.

Tırmanalım ki uçsuz bucaksız güzelliklere yol alalım varsın kırık olsun bazı basamaklar pes etme, bas ellerimin üstüne yürü olabildiğince. Hayatta sana hiçbir şeyin engel olmasına izin verme görme tozları, çamurları dosdoğru ilerle.

Asla hüzünlü olma her zaman yürekli ol . Masumiyetin, güzelliğin ve iyi niyetin özünü yüreğinde taşıyorken melekler yoldaşın olacak.

Birde benim gibi anne adı verilen bir yardımcın olacak gerektiği yerde elin ayağın en büyük destekçin olacak, bazen gücün kuvvetin olacak, az senin kadar yürekli olacak.

Her daim gül gülümse ki yüreğindeki güzellik açığa çıksın ve perdelerin arkasındaki güzellik tüm evreni sarsın. :)

Oğlumun resmini elime aldım yüreğimden dökülenleri yazdım.   :) 


Sevgilerimle

ESMANUR


                            Geçen sene Ramazan ayında çektiğim bir resim 



15 yorum:

  1. Allah acısını göstermesin.. Yolu hep açık olsun.. Kendi ayakları üzerinde durabilsin inşallah.. O gerçekten bir melek ve annesi sen olduğun için çok şanslı...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir iç döküş ❤

    YanıtlaSil
  4. evet işteee hiçbi zaman pes etmiyoruuz ve umutlu oluyoruz işteeee :)

    YanıtlaSil
  5. Allah nazarlardan korusun meleğimi

    YanıtlaSil
  6. Ne guzel yazmissiniz .sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel hemçok içten duygusal hem de motive edici. Ah evlat! neler söyletiyor değil mi. Allah sağlıklı mutlu uzun ömürler versin yavrularımıza, üzerine aşk yok gerçekten de ;) eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. İçtenlik her zaman güzeldir. Bir sıkıntımızı olduğu gibi kabullenebilmek. ve bunu açık yüreklilikle paylaşma cesareti gösterebilmek herkesin yapabileceği bir şey değil. Hele anneler bu konuda daha hassas oluyorlar.
    Down sendromlu çocukların ne kadar sevimli ve insancıl olduklarını biliyorum. Çok duyarlılar. kendilerini seveni kolay kolay unutmazlar.
    Duygularınızı öyle güzel ifade etmişsiniz ki...
    Sevgiler. Oğlunuza ve kızınıza da içten sevgilerimizi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  9. son yazıma bi bak amaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Sizin gibi böyle kocaman bir yürekli annesi varken o Her şeyinin üstesinden gelir o güzel meleği öpüyorum Rabbım acılarını göstermesin ....Çok güzel ve naif bir yazı olmuş yüreğinize sağlık Güzel insan dan deepten geldim :)

    YanıtlaSil
  11. Eline kalemine yüreğine sağlık arkadaşım Yüce Mevla'm acılarını göstermesin sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Ah Esmanur...
    Bahtı hep açık olsun! Allah hep iyilerle karşılaştırsın de kötülük nedir bilmesin inşallah!
    Melek yavrunun melek annesi de iyi ki var..
    Eline sağlık canım, çok güzel yazmışsın ağlattın bizi :(

    YanıtlaSil
  13. Eline sağlık ya çok içten yazmışsın siteni ilk defa ziyare ediyorum çok anlamlı bir yazıya denk geldim siteni takipe aldım:) kendi bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  14. down sendromlu çocukların yaşıtlarına göre ne kadar hassas, narin, duyarlı ve aslında daha meraklı olduklarına şahit oldum, Allah ın bize yaşattığı her şeyde bir hayır, bir sebep vardır, içinizi dökebilmeniz ne güzel, kaleminize sağlık! meleğinizi benim yerime öpün :) blog keşif etkinliğinden geliyorum, bana da beklerim dilerseniz, sevgiler =)

    YanıtlaSil
  15. Allah oğlunu hep iyilerle karşılaştırsın mutlu olsun. O mutlu olunca annesi hep mutludur zaten.

    YanıtlaSil